Älsklingens tur❤

Hej!

Rebecca skrev ett sms idag och frågade om jag skulle följa med ut och köra. Älsklingen var absolut inte sugen så vi tackade nej men efter hem hel dags tjatande från min sida gick han tillslut med på att ta en tur.
Det började strålande och älsklingen körde hela vägen.
Men efter 20min så brakade ena hjulet ihop..
Fina hästar som jag har brydde dom sig inte mycket utav olyckan.
Det var en väldigt blöt hemväg att gå eftersom vädret är uselt med slask, snö och regn.
Jag tycker ändå älsklingen var duktig som följde med ut o körde och jag hoppas han vill följa med snart igen❤

Nu ska vi titta på nån film och sen sova.
Godnatt!

Kan inte lägga ut en bild på hur vagnen ser ut nu så det får bli imorgon.

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0