Anmält!

Godmorgon!
-
Nu har jag anmält Rackarn till heldagen på Umåker på söndag. Han ska ut i två lopp och jag ska köra ett. Kommer vara fettigt nervös men aa, jag har inte superhöga förväntningar:) Ralle ska troligtvis följa med så han får lite rutin även fast han inte är klar. Kommer bli underbart kul, ska jobba i vinnarcirkeln också så hoppas allt går ihop;) Hoppas listorna kommer snabbt för de värsta jag vet är att vänta på dom haha..
-
På lördag är det ju också dags för V75. Är alltid kul men kommer troligtvis inte kunna se så jättemycket av tävlingarna då Sara ringde och sa att hon behövde hjälp i resturangen så jag ska jobba där fredag och lördag. Blir nog fullt upp men alltid kul att hjälpa till och tjäna lite pengar;) Får se om jag hinner göra någon V75a den här veckan men de borde jag ju, får jag hjälp av Anton och Rebecca så;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0