Dagens träningspass

Hej!
Idag blev det att köra lugnt med Rebecca och Frida.
Jag började skritta mot lantvallen för att möta upp dem och sen begav vi oss ut på en lugn tur till floris.
Disse var väldigt pigg! men han lugnade ner sig efter ett tag men så fort frida eller rebecca smackade på sina hästar blev han yberpigg igen.
Jag körde Disse och hade lillgumman på släp, Rebecca körde Rackarn o Frida körde Ralle. Vi tog upp hela vägen, sött!
På hemvägen blev Disse verkligen jättepigg och jag försökte hålla igen men på något sätt hamnade dem ändå jättelångt efter.. hur gick det till? Jag blir så glad då jag märker att all den tid jag lägger ner på mina älsklingar lönar sig. Det är därför man fortsätter år ut och år in.
En annan sak jag blev jättestolt över var att Disse för första gången verkligen kunde springa på i samma tempo och bajsa. Annars brukar jag alltid behöva säga åt honom att han ska springa som vanligt för han brukar vilja sakta ner, men inte idag.
Gud så glad jag blev då!!!
Det kanske börjar bli en häst utav mitt lilla monster ändå :)
image description
Min stjärna!

Jag fick tyvärr ingen bild när vi var alla för min mobil dog... :(
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0