En kall morgon

Godmorgon!
Idag ringde klockan 05.00 och jag tog mig upp.
Första dagen efter lovet och jag tog mig verkligen upp, måste vara ett mirakel!
Jag ringde Pelle när jag vakande och han var också vaken så då pratade vi en stund tills jag skulle gå ut till stallet.
När jag kom till stallet möttes jag av en söt liten gnäggande Billy.
Han är så söt!
Hästarna fick byta täcken och sen ut i hagen. Gjorde i ordning hö och gav dem den och kollade även om dem hade vatten och som tur var så var det fullt med vatten i båda hagarna.
Gick in i stallet igen och mockade alla fyra boxar.
Det är verkligen så skönt när jag gör bort stallet på morgonen och det finns en väldigt bra grej med deet och det är att man blir pigg. :)
.
Nu sitter jag på skolan och har svenska. Håller på att skriva om hjältar och om jag blir klar med den idag så får jag nog sovmorgon imorgon. Det skulle vara underbart skönt!
.
Idag ska jag och Mikis ut på våran första springtur inför uppladdningen till blodomloppet.
Jag hoppas verkligen att vi överlever ;)
Efter det ska jag hem och då tror jag att jag ska ut med hästarna, vet inte vart hur eller när men det skiriver jag sen isf.
Arkivbild på söta Billy när han var föl.

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0