fortsatt slask...

Hej!
Vägarna är forfarande full med slask och gegga..
Inte roligt men jag tycker hästarna gör ett kanon jobb som orkar springa i det!
Idag blev det en kort tur med hästarna.
Körde Fina Foxan och hade Disse på släp.
Hästarna var taggade men jag var bestämd så de fick bara jogga.
Disse sprang på fint breve vagnen men var också lite busig så han kastade med huvudet och drog till med en galopp eller två -Buspojken min!

Det kommer bli spännande på söndag och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att Disse kommer kunna sköta sig lika bra som han gör hemma!... men av tidigare erfarenheter med Disse så är jag väldigt nervös och orolig att han ska dumma sig...
Jag hoppas verklgien på det bästa!
Bara han sköter sig och får en tid kommer jag vara nöjd.
Tänk mitt och Foxans första lopp!
Jag minns hur otroligt fin hon var på kvalet då hon sprang själv, hur ska hon då vara med sällskap?
Spännande ska det bli!
och som sagt jag hoppas på det bästa:)
Nu ska jag krypa mer i sängen.
Godnatt:)
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0