Guppi gupp gupp!

Hej!
.
Idag var det Disses tur att bli körd så lillgumman fick gå på släp.
Jag tog det bara lugnt eftersom det är start på söndag. Jag är jättetaggad!
Det går inte heller att köra så fort på vägarna eftersom det är gropar över hela vägen så då studsar man nästan ur vagnen ;P
Hästarna var iaf fina, lite väl bekväma på bortvägen min piggnade till lite mer på hemvägen.
Disse sprang med spetsade öron mest hela tiden så det är bra.
.
prövade även att göra en utbakad fläta på hästarna ist för en inbakad som jag annars alltid brukar göra.
Här har ni resultatet. Vad tycker ni? för att ha varit min första gång:)
Själv tycker jag att Flickas blev lite sne men fast och fin annars.
och Disses lite lös men tjock för han har så mycket pannlugg.
.
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Godnatt!
.
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Johanna Olofsson

Hästarna ser jättefina ut!

2012-04-25 @ 07:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0