Lerigt värre!

Hellu:)

Imorse kom mikis, Pelle o barnen hit för att hjälpa pappa med lite ved.
Jag och älsklingen vaknade ca halv 10 då de kom men vi orkade inte gå upp så vi låg kvar i sängen och mös❤

Gick och duschade sen gick jag o älsklingen skjuts av mamma till stan eftersom älsklingen skulle hem..
Nu är allt så tomt och ensamt..
Men som tur far jag troligtvis till Östersund på torsdag så det dröjer inte så länge innan jag får vara med min Goa pojkvän igen!

Kom hem och gick ut till de andra som fortfarande var ute och när den for gick jag ut till stallet för att sko disse.
Han skötte sig otroligt bra! Stod som ett ljus. Jag blir så stolt över han!❤

Gick in och åt och sen for jag ut och körde disse och hade foxan på släp.
Mamma var väldigt söt som bestämde sig för att fläta hela disse:)
Kändes lite konstig att köra disse igen eftersom han mest har gått på släp de senaste gångerna.
Han var otroligt fin, skulle velat sett han från sidan idag för jag satt bara och njöt i vagnen bakom honom:D
Men väglaget är inge roligt.. Slask, lera, gropar och vatten.. Usch!
Det går inte att köra på nå mycket för då slirar man nästan av vägen.

När jag kom tillbaka stretcha jag hästarna sen nattade jag mina små sötmular.

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0