Let your smile change the world, but don't let the world change your smile

Hej!
Idag for jag till mikis efter skolan. Idag började vi våran träning inför blodomloppet den 29maj.
Vi sprang lite över 3km vilket jag tyckte vi gjorde bra med tanke på att mikis inte har sprungit på ca 2 år? och jag inte har tränat seriöst på ett bra tag.
Vi fortsätter våran träning på onsdag eller torsdag då det antingen blir gym eller en till springtur:)
Efter det tog jag bussen hem.
Trodde att pelle skulle hålla mig sällskap genom telefonen men så blev inte fallet.
Väl hemma så blev det jag som gjorde maten, gräddstuvad pytt i panna blev det.
Fick som vanligt sjukt ont i magen men det vara bara att ignorera och gå ut i stallet.
Jag tog in hästarna och började sela på min lillagumma och ställde även upp Disse i gången eftersom jag skulle ha honom på släp.
Jag for ut med två pigga hästar!
Alltid lika roligt när man känner powern i dem.
Idag blev det lite backträning och båda blev mer och mer taggade efter varje backe - UNDERBART!
Det är en fröjd att sitta bakom Foxan när hon springer i fullfart med spetsade öron.
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: jag vet faktiskt inte, ska ta reda på det! :D

2012-04-16 @ 22:49:00
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/
Postat av: Pelayer

okej

2012-04-17 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0