Morning Sunshines

Godmorgon! Blev inget inlägg igår eftersom jag hade fullt upp så skriver nu istället. Direkt jag kom hem for jag ut med Putte. Underlaget var slask och gegga så de var ganska tungsprunget för honom men det gick bra. Han är bara hur lat som helst och tar aldrig ut sig mer än att känner att han behöver. Han vet att man inte måste springa fort när han är ensam eftersom han inte ska tävla då så man måste vara på honom hela tiden haha. Han blir en helt annan häst när man kör med andra, då jävlar är de roligt:)
-
När jag kom tillbaka hade Rebecca kommit hem så då for vi ut med de andra två. Jag erbjöd Rebecca att köra Ralle och hon sa ja med viss tveksamhet. Hon har bara kört honom en gång för jättelänge sen och det var ensam. Hon tyckte han var jättejobbig eftersom hon var van att de händer mycket när hon smackar på men inte med Ralle.. Aja hon sa att hon möjligtvis kunde köra honom en gång i halvåret så nåt iallafall;) Nä men jag tycker det är roligt att köra honom bara för att jag gillar att känna framsteg:) Rackarn gick jättebra och var superpigg, inte så ofta jag får ligga raklång bakom nån men så blev det idag vissa stunder, kul när hästarna är pigga och glada:)
-
Hann inte lägga in några bilder från gårdagen men ska göra det så fort jag har tid.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0