onsdag 25 april 2012

Hej!
.
Förlåt för dåligt uppdatering från min sida idag.. har haft fullt upp.
.
Det började med att jag for in till mikis för vi skulle träna.
Lämnade Jasper på dagis och sen bar det av till IKSU för att springa 3km, ca 50 situps och ca 36 rodd.
Jag känner mig riktigt stolt över mig själv efter varje träning.
.
Hem igen och duschade -så skönt! och sen åt vi lunch.
Efter lunchen tog vi en tur med bilen så jag kunde övningsköra.
Körde till grubbe för att leta efter en tattoostudio och vi hittade den. Gick in och pratade en stund sen körde mikis hem.
.
Jasper blev väldigt grinig när han blev hämtad från dagis så det var inte så roligt men det gick bättre efter att han fick lite gröt.
tog sen bussen hem och gick ca 4,1km
Jag har varit riktigt duktig idag!
.
Jag lagade maten idag för både mamma och pappa blev sena. orkade inte göra något speciellt så det blev potatisbullar.
Efter det for jag och mamma ut på en skön skrittur med de bästa!
Jag red lillgumman och mamma körde Disse. Hästarna var pigga och fina. De skrittade båda på i ett bra temop -Längtar till söndag!!!!
Det enda negativa var att det blev lite kallt.
Lillgumman är så söt eftersom hon går o tuggar massor på bettet så att hon dreglar, och det är inte lite heller!
Världens finaste! Dock var det väldigt svårt att få nån bra bild...
.
Nu ska jag sova.. ska upp tidigt imorgon.
Godnatt! :)
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0