På bussen

Hej alla glada!

Nu sitter jag på bussen påväg till min älskling! ❤

Idag gick jag upp tidigt för att göra i ordning så mycket som möjligt i stallet för att underlätta för mamma då jag är borta.
Jag mockade, fyllde hö i boxarna, fyllde hö i alla påsar så att mamma har dagvis, tog in vatten hinkarna (hann dock inte fylla dom) sen for jag även ut med mina små älsklingar.
Det var tänkt att jag skulle köra disse och ha lillagumman på släp men då jollan kom springandes mot mig så hade jag inte mage att inte låta henne följa med. Så det blev att köra disse och ha mina små flickor på släp:)
Eftersom jollan fick följa med blev det en väldigt lugntur. Skrittade/joggade sladan-vitnäs. Hästarna var pigga och glada, det är så otroligt roligt då!
Det enda negativa med turen var att det snöade... Vart har våren tagit vägen?

Som sagt så sitter jag på bussen och är påväg till min älskade pojkvän som bor i Östersund så jag vet inte hur bra update de kommer blir från min sida nu när jag är borta men ska ändå försöka :)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0