Regnet som öser ner

Hejhej!

Dagen började med att jag och mamma tog med hästarna och for in till umåker för att finslipa på lite utrustningar till söndag.
Hästarna kändes fina och gick bara bra! Hoppas att disses tävlingsnerver håller sig långt borta ifrån både mig och honom. :)
Efter blev det varsin lång dusch för båda hästarna och jag tror de tyckte det var skönt.
For och köpte hästmat så det blev 1 säck betfor, 1 säck lusern, 1 säck havre och 2 säckar avels pellets:p

Jag fick sen skjuts till mikis och åt lunch sen badade jag lilla Enya. Hon är så söt!!
Fixade och packade tills jag och mikis skulle fara till Östersund.

Bilresan gick bra så nu är jag äntligen hos min älskling:)❤❤

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Mikis

Klart bilresan gick bra, det var ju jag som körde! ;)

2012-04-27 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0