Rubrik

Hej!

Idag har jag varit inne i stan hela dagen. Först var vi(familjen) hos Louise och filade sen for vi till mikis och Pelle (min syster och hennes man).
Mamma och pappa skulle fixa något så undertiden blev jag barnvakt.
Jag gick ut och lekte med jasper. Vi grävde i sanden, lekte med en grävskopa, gungade med mera. när vi skulle gå in blev jasper inte så glad på mig.. men väl inne blev han glad igen då han fick av sig kläderna själv.
Väl inne fick jag bli Enya vakt istället. Sötungen! Hon bara äter, sover och bajsar:p
Vi åt även middag hos dom och sen for vi hem.
När vi kom hem gick jag direkt ut till stallet och fixade allt där som tur är så fick jag sällskap av mamma!
Klockan blev mycket så hästarna fick vila idag, istället blev det mycket mys med var och en innan jag nattade de.

Här är en bild från dagen :)
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0