Sköna söndag

Idag ställde jag väckaren på 11 och gick upp. Kl 1 kom Sandra så då for vi ut och körde. Jag körde Ralle, Rebecca körde Rackarn och Sandra red Zputnik. Det gick bara bra, vi körde lite omkörningar och sånt där som dom tycker är kul. Zputnik blir hur taggad som helst och tycker det är jätteroligt. Han njöt verkligen och jag måste säga att Sandra var jätteduktig:) Ralle sprang på bättre än vanligt idag så hoppas de fortsätter så och Rackarn såg väl bra ut som vanligt men han gillar inte när de är gegga och sånt.
-
När vi kom tillbaka var de bara att slänga sig in i duschen för då kom min underbara kusin Hanna. Vi snackade massa och sen såg vi film. Nu har hon precis åkt hem så ska sätta mig och skypa med älsklingen nu!
-
Bilder från idag:
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0