Snön som fortsätter att falla

Hej:)

Idag gick jag upp ca 06.00 för att ta hand om Jasper. Han var jättesnäll och gosig hela morgonen!
Han tog tag i min hand och gick ut i köket för att visa att det var dax för frukost. När vi åt det kom mikis och lillan också.

Vi gick och lämnade jasper på dagis och sen la jag mig på soffan och somnade vaknade lagom till lunch. Det blev äggstekt spagetti med fläskfilégryta - mums!

När jasper kom hem igen lekte vi ett tag. Jag skulle vara hans häst så han fick rida på min rygg. Efter det gick jag upp och hjälpte mikis att vika tvätt och då var jasper hur söt som helst för han skulle ta på sig en tröja själv och så fastnade den på huvudet så då blev det att leka blindbock.:) han är så otroligt söt när han är på det humöret!

Nu ikväll har jag badat lilla Enya och mikis badade med jasper.

Har även hunnit titta på lite BB. Säger bara en sak, dom är sjuka!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon:)

Pratade även med mamma idag och hon sa att hästarna mår bra, skönt!

Godnatt:)
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0