Snöstorm!!

Hej!

Usch vilket väder det har varit idag..
Det är verkligen inte roligt då det är den 14 april, vart tog våren vägen?

Hur som helst så trotsade jag och mamma vädret och for ut på en tur med hästarna.
Jag körde min fina lilla foxy och mamma körde disse.
Jag blundade nästan hela tiden då det snöade så mycket.. Jag skulle haft glasögon på mig.
Det gick iaf bara bra att köra, hästarna var pigga och tog ingen skada av vädret.

Men en sak som jag blev väldig förvånad över var att när vi skulle sätta på vagnarna, her på vagnarna ute, så gick foxy iväg av någon konstig anledning... Hon brukar alltid stå som ett ljus men inte idag. Kan det ha varit för att manna kallade henne kossa-Märta? Hur som helst så gick hon iväg... Jag gick efter men hon ville inte komma till mig. Smart som jag då är tog jag upp min mobil och startade en app som heter horse piano och då kom hon till mig. Sötare ponny får man leta efter!



/Alexandra

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0