Snöstorm...

Hej! Kom nyss hem från att ha varit och ätit på frasses med familjen, mycket gott:) Hade planerat att fara ut och köra idag men det kändes inte riktigt rätt när jag kom hem.. Blåser och snöar hur mycket som helst, då väntar jag till imorgon och hoppas på bättre väder! Så istället för körning idag blir det plugg och det behövs ju minst lika mycket om inte mer..
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Är ingen erfaren bloggare då det här är min första blogg.. Så är det något ni vill att jag ska ta upp så skriv det:)
/Frida

Kommentarer
Postat av: gun

Jag tycker ni är jätte dukgtiga bäde du och alli Lycka till kramar till er båda när ni ska göra sverige turne med era små troll i sommar

2012-04-17 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0