snöstorm

Usch vilket väder det har varit idag!
Ett uruselt april skämt?
Idag for Pelle hem.. livet blir så tråkigt då men tiden brukar gå fort så vi är snart med varandra igen!
Etersom Pelle for hem idag så var inte jag ute med hästarna men mamma, Ella och Tove hade ute hästarna på en skritttur i snöovädret. :)
När jag skulle ta in hästarnaikväll så var det inte mina hästar utan det var snögubbar som kom gåendes emot mig.
Söta!
Var och en fick en ordentlig genom borstning, på med pysamasen och sen in i boxen, mys!
Imorgon väntas hö hämtning undra hur det ska gå eftersom jag är sjuk... igen.
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Pelayer

du ska vara hemma imorgon!

2012-04-01 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0