Sorry

Hej och förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida.. Har inte riktigt funnits tid eller ork till det men jag ska bättra mig! Jag lovar:)

Iaf jag kom hem i torsdags kväll vid 7. Gick in och bytte kläder och sen gick jag ut i stallet. Tog in hästarna och sen selade jag på lillagumman och tog med disse som släphäst.
De var pigga och otroligt fina!
Lillgumman är så söt!
På bortväger lunkade hon på i ett lugnt och fint tempo o var nästan lite lat men så fort jag vände tillbaka fick jag ligga raklång och Gud vilken energi hon fick då!!!
Jag tycker disse är väldigt duktig som orkar hänga med i hennes farter, även om han galopperar :)

Igår kom min underbara älskling till mig så först åt vi lite sen åkte vi bussen som mamma körde så vi kunde kliva av utanför dörren (hon körde skolturen som går utanför mitt hus).

Väl hemma kollade vi på ett avsnitt av new girl och sen åt vi middag - fläskfilé med klyftpotatis!

Efter middagen var det tänkt att Pelle skulle följa mig ut och köra men så blev det inte...;(
Så jag for ut ensam.. Det gick iaf bara bra med otroligt pigga och fina hästar❤
Funderar på att ändra mitt träningsupplägg men jag vet inte..?

Efter det myste jag en stund med hästarna och sen fick jag hjälp av älsklingen att natta hästarna -mys! Och tack älskling för hjälpen❤

Har tyvärr inga bilder från de här dagarna:(
Ska bättra mig med att ta med kameran oftare ut till stallet men det är lite jobbigt då jag bara har systemkameran just nu eftersom min batterisladd till lillkameran är borta.. Måste köpa en ny.

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0