Sunny Day

Lite dålig update från min sida då jag har haft ganska fullt upp. Var ju som sagt på Bergsåker på fredagen sen på lördag for jag och Anton till mig och körde häst. Anton körde Ralle och jag Rackarn, det gick bra:) Verkligen underbart att ha en pojkvän med samma intresse som fattar varför man ska träna sin häst. Det behövs liksom övertalning för att man ska fara ut och köra;p Bra också att man kan hjälpas åt:)
-
På söndagen for jag och Anton till mormor och morfars stuga och där tolkade vi och körde superskoter hela dagen typ.
Idag följde jag med Anton till stan. Vi åt på Barista sen åkte han hem till Övik och jag tog en buss till Djäkneboda och cyklade sedan de 7 kilometrarna hem därifrån. For ut och körde lilla gubben. Han sprang med öronen framåt och var glad hela vägen. På torsdag ska alla 3 skos så då hoppas jag kunna börja skritta igång lilla Putte. Har inte kunnat göra det tidigare eftersom han är väldigt hovöm.
-
Har tyvärr inga bilder från helgen men bjuder på några andra:
-
Ralle och Rackarn
stallmissarna Trasan och Gittan
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0