Torsdagskörning

Hej! Idag släppde jag ut hästarna kl 7 sen gick jag in och la mig igen. Började nämligen kl halv 2 idag så det var riktigt härligt. Slutade vid halv 3 då for jag och handlade med farmor och farfar. När jag kom hem så hade det slutat regna så jag och Sandra for ut en sväng med hästarna. Jag körde Ralle och Sandra körde Zputte för första gången. Zputte brukar vara lite svår att köra men hon skötte det jättebra och han med! Ralle var lite mer pigg än vanligt så det var skönt:)
-
Imorgon är det fredag och det betyder V65 på Umåker. Jag slutar halv 1 och då ska jag direkt på travet och hjälpa Sara. Blomma ska starta i dvärgbjörken så förhoppningsvis hinner jag träffa älsklingen också!
-
Bild från gårdagens tur:
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0