Träningx2

Första dagen från lovet idag kändes väl sådär.. Tur dagen var kort:) Innan jag åkte hem så for vi och köpte mat till hästarna plus saltstenar. Ralle har inte haft någon egen i boxen på några veckor utan bara ute så jag tror han saknade en lite! När jag kom hem så for jag direkt ut och sprang 4 km vilket jag tycker var väldigt duktigt av mig. Ska springa på onsdag, sen med anton på fredag sen ska ja troligen rida Zeus på lördag så jag har ett schema, nu jävlar!:D
-
När jag kom hem från springningen gjorde jag middag sen mockade jag och tog in hästarna sen for jag ut och körde Zputnik. Han kändes återigen fin och sprang med öronen framåt hela vägen. Ser fram emot när jag kan börja köra fort med sötisen för de är det som är roligt med honom! Han tycker inte nått annat än att springa fort är särskilt kul heller;)
Zputnik:
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0