Trött&less

Godmorgon! I morse var min tröttaste och jobbigaste dag på länge och de enda som fanns i mitt huvud var att va hemma. Jag bestämde mig för att gå upp eftersom jag skulle ta ut hästarna. Dom gör en verkligen glada, speciellt Ralle som gnäggar när man kommer sötnosen. När jag kom in hoppas jag in i duschen och då kändes det bättre så det var nog friskluft och duschen som gjorde susen för nu känner jag mig glad igen;)
-
Listorna har kommit också och det loppet jag skulle köra såg väl bra ut. Så jäkla synd att jag inte har kört honom så mycket men det är bara att hoppas på de bästa. Har pratat med Rebecca och lär göra de mer om hur han ska köras osv. Hoppas jag slipper nervositeten den här gången för den orkar jag inte med..
-
Idag har jag utvecklingssamtal sen ska jag hem och köra "snabbt" med Ralle. Blir nog super:)
-
Tog Malins bild och hoppas det är ok:):
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0