Visste ni att...

Har lix ingenting att göra just nu så jag kör också på en "Visste ni att..."
Visste ni att...
- Det första loppet jag körde var Minisilverörnen med Holmens Stormvind.
- Det är bara jag, min syrra och pappa som är hästintresserade i familjen.
- Jag blir aldrig stressad när jag håller på med hästar.
- Jag blir extremt nervös innan tävling.
- Jag önskar att jag kunde rida bättre.
- Jag har fått Caroline Forsners gamla dress och kommer börja köra med den i år.
- Min högsta dröm har alltid varit att få en egen häst.
/Frida

Kommentarer
Postat av: Gun

Du glömde VÄRDENS bästa farfar:)

2012-04-17 @ 19:53:21
Postat av: Anonym

tur att du har en privat ridlärare nu då:)

2012-04-19 @ 01:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0