Zeus

Hallådär!
-
Har inte kunnat blogga eftersom jag varit hos Anton. For dit o fredags och då gick vi först på stan ett tag sen for vi hem. Då hade det börjat snöa och blåsa men vi skulle ändå ut med hästarna! Jag red Klumpen och Anton körde Rolex. Var jävligt länge sen jag red så blev typ hur trött som helst.. Men det är jävligt roligt och han är jättefin att rida och jag tror han tyckte det var roligt också för han ville springa fort! Han galopperade några gånger men de är inte så konstigt för ja tycker det är assvårt att köra en ny häst o veta vars gränsen går och ännu svårare att sitta på och känna:) Aja kul var det iallafall men blött..
-
Bilder:
Zeus
Torsten
Nåååågot större än Zputnik;)
Vill inte stå stilla..
Blöt, snöig, svettig och söt Rolex
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0