Boden

Hej! Har haft 0 tid till att skriva på bloggen då jag gjort andra saker som ja anser är lite viktigare. Tänkte iallafall berätta litegrann om den fantastiska helgen som jag och Ralle hade tillsammans i Boden. 
 
Han stod fint i transporten och när vi kom dit for jag ut och värmde efter ett tag. Värmingen kändes super och pappa klockade honom på 24! (han kvalade på 42). Var rå nervös innan ändå fast jag liksom inte kände att jag hade nån press. Iallafall så kom vi iväg väldigt bra och vi ledde hela vägen och vi vann loppet på 2.30! Speakern sa att det var dagens överlägsnaste seger! Har ärligt talat inte förstått det än, i April gick han runt 3 minuter och jag såg knappt något hopp men nu har han äntligen fattar grejen och det känns helt underbart. 
 
Söndans första lopp va mest för att han skulle få rutin då loppet såg väldigt hårt ut för honom men faktiskt så kom han 6a på tiden 2.22!! Därmed också Sveriges andra bästa Guminoavkomma. Han är så duktigt fina Ralle. Tror att alla framför honom sänkte sitt rekord också så han gjorde det mycket bra! I andra loppet tog jag bort helstängda och det var väl inte de smartaste men han gick jättejättebra men tyvärr diskad. Hade heller ingen chans mot Disse som sänkte sitt rekord med hur mycket som helst:) Är iallafall superduper nöjd över helgen och nu håller vi på att ladda om till söndag på Umåker:)
 
Här är några bilder på oss som Carina Olofsson har tagit:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad roligt att du skrivit igen:D

2012-08-17 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0