@ Boden

Godmorgon!

Gjorde morgon åt hästarna ganska tidigt idag så medans dom åt passade jag på att sola:)
När hästarna hade ätit klart gick jag och mamma o letade efter en hage som vi kunde släppa ut sötnosarna i.
Jag tror dom tycker det är väldigt skönt att vara ute i det fina vädret ist för att stå inne i boxen.:)
Har även hunnit mocka åt dom så det känns skönt.

Jag har verkligen sovit uselt inatt... Från kl. 03 har jag vaknat minst en gång i timmen.. Plus att jag verkar ha legat konstigt för jag har jätteont i ena axeln :/

Ikväll gäller det! Hoppas verkligen att mina små pållar är lika taggade som mig!!!!!:)

Det kommer nog inte bli så mycket uppdatering under helgen eftersom jag är i Boden.

En bild från gårdagens mysstund som mamma och foxan hade:')

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja han är fin han! :D

2012-08-10 @ 11:32:44
URL: http://annaeidegren.blogg.se
Postat av: Johanna Olofsson

Vilken underbar bild<3 Lycka till ikväll nu!!!

2012-08-10 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0