Duktiga pållar!

Idag när jag var inne i stan for vi till pegasus för att köpa nya skor till Disse men dom hade inga skor i hans storlek så då fick jag nöja mig med ett flugpannband till Billy ist.
Och eftersom dom inte hade några skor så kunde jag inte sko han idag..

Så ikväll har jag ist smort all tävlingsutrudtning så den ska vara mjuk och fin till ihelgen och imorgon blir det att tvätta selunderläggen.

Men inte nog med det så har jag och mamma varit ute med hästarna.
Jag började köra foxan men efter ett tag undrade mamma om vi skulle byta hästar så då gjorde vi det.
(Jag tror hon ville sitta bakom rääääser foxan;) )
Vi körde lite intervaller och båda hästarna kändes fina.
Foxan var het som bara den och Disse ville ibland mer än han själv klarar av.
Jag är iaf jättenöjd med båda hästarna:)
Innan vi for ut så fick jag världens knock out utav disse... Jag har fortfarande ont i näsan av smällen:/ Bilder från körturen:)

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; för jag orkar inte räkna ut i huvudet vad kilometer tiden blir x)

2012-08-08 @ 19:08:38
URL: http://travhobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0