Fortet

Igår var jag och Anton ute och körde med Alli. Anton körde Rackarn och jag Ralle. Vi körde floremark bara lugnt och de gick bra. Ralle kändes fin och lugn så hoppas de håller i sig tills på söndag. Alli tog bilder med min kamera men har nu försök få in dom ett antal gånger på datorn men det funkar inte!!:( Ska försöka nån gång till annars får de helt enkelt vara.. 
 
 
Idag har jag, Anton, Rebecca och min kusin Victor varit på fortet. Det har varit väldigt kul och uppskattades verkligen av Victor:) När vi varit där två timmar så gick vi och åt på Frasses. Vi gick på stan ett tag och jag fick med mig ett väldigt bra mobilskal hem som ja måste tipsa om. De är jättebra när man är i stallet och sånt för man får bra fäste och behöver inte vara rädd att tappa den(klart man ska va försiktig men;)). 
 
149 kr på Telia!
 
 
 
När jag kom hem så åt jag middag sen gick jag och Victor ut till hästarna och borstade upp dom. Vicke ville rida så då tog vi Zputnik så fick han rida barbacka på honom. Riktigt duktigt för att vara 8 år faktiskt! Han kommer från Stockholm och de är mycket folk på kö på solvallas travskola men jag hoppas han nån gång får börja där:) Gav dom mat sen gick jag in och nu sitter jag här och funderar på att göra en tippning till umåker eftersom jag inte har nått bättre för mig;)
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0