Jag trodde men jag trodde helt fel...

Jag som hade hoppats på finväder idag men så blev det verkligen inte.
Regn regn och återigen regn.
Jag har gått halva dagen blöt av allt regn o när man är blöt så blir man kall väldigt lätt...
Fryser fortfarande:/

Det var tänkt att jag skulle ut med hästarna idag men i o med allt regn o att jag inte vill bli sjukare än vad jag känner att jag håller på att bli så fick hästarna vila idag och det tror jag inte dom har ngt emot:)

Hästarna fick gå in o jag for i hämta hem mer hö.

Foxan är så söt med hennes kuttrande när man är påväg att ge henne hö❤

Alla hästarna fick såklart täcken på sig och Billy är så liten så de är nästan så han drunknar i det- sötnosen❤

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0