Mystur med Sandra

Hej! Hann inte uppdatera om min och sandras tur vi gjorde så jag gör de nu:) vi planerade att köra sladan vitnäs men då ville Sandra köra till Djäkneboda som är lite längre och de passade ju bra för ingen av oss hade bråttom:) jag körde ralle och hon rackarn. Båda vägarna höll vi ett bra tempo som dom fick springa på i med några skrittpauser där de är svårt att sitta kvar för de är så guppigt;) trodde att vi skulle hinna möta alli och Gun i djboda men icket:)

Just nu sitter jag på skolan och efter den ska jag till övik och vara med Anton:) jag ska rida mysklumpen och kanske köra blommis:) skriver mer om det sen!:)

Bild på min katt trasan som ser livsfarlig ut men finns ingen mysigare haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0