Söndag 26 augusti 2012

Go'kväll alla:)

Idag har jag skott foxan. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Slog mig på tummen så det började blöda för kung och fosterland.
Usch så ont det gjorde..:(

Sen gjorde jag i ordning hästarna och så for jag ut och körde disse o mamma följde med o körde foxan. Vi mötte upp Frida o Rebecca efter vägen eftersom dom tog sandgropen och det blev perfekt för vi kom fram till mötesplatsen samtidigt.
Det blev ett ordentligt pass i ett ganska högt tempo för disse men han skötte sig ändå sjukt bra!
Förutom på slutet då blev nog disse lite trött så det blev typ 2-3 galopper.
Haha jag blir så störd över disse för att ralle hängde inte med helt på slutet så han kom efter o galopperade o då ville disse va lika som han så han tog en galopp:p
Mamma sa att foxan kändes riktigt fin men att hon inte var i närheten av att springa förfullt:)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0