Du är såå saknad min trogne springare

Idag är det två år sen du lämnade oss, 3/12 2010
Saknaden är stor men jag vet att du har det bra där du är nu.
Det var ett smärtsamt beslut jag tog men jag vet att det var det bästa.
Det finns så mycket jag skulle kunna säga om dig men inga ord kan verkligen beskriva hur du verkligen var..
Jag började min montékarriär med dig.
Jag litade på dig i alla lägen för du litade på mig.
Jag minns sommarritterna när vi flög fram i galopp och vinterkvällarna då vi hade våran massagestund.
Jag fick inte mitt drömlopp med dig så som Mikis fick i Hoting då du flög fram i spöregnet och Mikis bara satt o höll i sig, utan jag fick våran montéseger, du spang som bara den och tiden blev 2.09,4. så på sätt i vis så gav du mig min drömseger för du visste vad jag ville.
Och dagen för två år sen visste jag vad du ville så jag gav dig det med tårarna rinnandes ner för mina kinder...
Jag älskar dig Orkan Z
Du finns förevigt i våra hjärtan<3
/Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0