Knas ponny!

Jag har väldens knasigaste ponny!
Eller är det en frukt?
iaf, i min vinterhage har jag två ingångar. Den ena är på baksidan och det är även bara den jag använder o den andra är på framsidan o den sitter bara där sen jag hade hagen delad när Billy o Disse fortfarande var hingstar..
Hur som helst så använder jag som sagt bara bakdörren.
Foxan kommer alltid först när jag ropar och då går hon raka vägen in i hennes box o sen kommer oftast Disse efter henne, sen brukar Billy och Jollan variera plats. Men inte idag...
Idag kom Disse o gick in i sin box sen efter ett tag kom Billy tätt följt av Jollan o gick in i deras boxar.. Jag blev fundersam på vart Foxan hade tagit vägen så jag började ropa på henne men hon kom inte.. däremot hörde jag henne gnägga från framsidan lite lätt förtvivlat, sötnosen!!!
Eftersom mina andra knäppisar redan var inne var det bara för mig att gå o hämta henne o då passade jag på att hoppa upp på henne o jäklar va pigg hon var!!!!
Jag satt o försökte lugna ner henne hela vägen men de gick sisådär..:))
Hon är då allt för go min lilla gumma! <3
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0