Pannlampa M-flare pro 3

Jag tänkte hissa min underbara pannlampa!
 
Den är helt perfekt nu under vintern då vi har det så mörkt.
Med dess tre olika ljuslägen + sos läge kan man variera styrkan och längden.
och den kan lysa upp till 110m!!
Den har även en röd lampa bak på batteriet som går att ha i två olika lägen.
Så nu kan man synas både fram o bak!
Inte nog med att den lyser grymt bra man silpper byta batterier på den var femteminut eftersom den har ett batteri som man laddar själv.
Visst den kostar en del med det är vekrligen värt det!
Den är ett måste till alla som hatar körturer i mörker eller pannlampor som knappt lyer.
Jag älskar den och är super nöjd så jag har till o med köpt en till mamma:)
/Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0