Piggelineeeeeer!

Jag har inte hästar i mitt stall utan piggeliner:p

I förrgår när jag va ute med jollan och hade disse på släp så var hon jättepigg!
Jag satt mest o höll i mig o min lilla bebis tyckte det var riktigt roligt att gå på släp!

Idag fick min fin gumma komma ut på en liten tur. Jag hade tänkt att vi bara skulle jogga lite lugnt men hon hade andra planer..:)
Så jag låg mest raklång o hon sprang på med ett otroligt fint steg o mycket spänst vare i det också!

Det är så roligt att hästarna tycker det är roligt att träna:)))
Och snart bär det av ut igen för att träna bort fläsket på jollan o disse.
Lilla Billy får stanna i hagen o hålla Foxan sällskap.
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0