snart är det jul

Nu är det bara fyra ynka dagar kvar sen är det julafton!
Kan inte direkt påstå att jag längtar lika mycket som jag gjorde när jag var yngre men det är ändå mysigt med allt juligt runtomkring en.
Det blir en lite annorlunda jul i år för på söndag den 23e kommer vi fira jul med Ella eftersom hon far till åsele på julaftonsmorgon, på julafton kommer jag nog bara vara hemma med mamma o pappa för att sen på juldagen fara till Krille o Linda och fira jul med hela familjen. eller iaf nästan hela... Min Pellson kommer inte vara där:(

så hur ska jag då sependera de sista dagarna innan jul?
Jo jag ska vara barnvakt imorgon och sen bara njuta av jullovet och lite hästträning ska jag nog också hinna med. Får dock absolut inte glömma att Yoshi fyller år den 22 så han ska även firas!

haha, långt o meningslöst inlägg men de bjuder jag på några dagar innan jul:)
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0