Svar på kommentar

Fick en fråga från en anonym om varför jag kallar mina hästisar för frukter o det har ju med gruppen på fb o göra.
Jag anser att gruppen i sig är helt okej o förstår de komiska i den men det finns en gräns för hur långt man får gå!
Som att skämta om att det är frukter tycker jag är okej men att ge sig på oskyldiga djur så som att spraya på dom osv... Är verkligen inte okej!!!
Men tillbaka till frågan, jag kallar dom det ibland för jag tycker de är lite roligt och så länge det bara är ett skämt bryr jag mig inte om nån kallar mina hästar för meloner, äpplen eller vindruva tillexempel:)
Hoppas de va svar nog:)
Vad anser du om hela frukt-snacket?:)
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0