U-ting

Godmorgon världen!
 
Har fortfarande inte berättat om helgen i stockholm så jag tänkte skriva några rader om det.
På U-tinget belv det en del heta diskussinoer om de nya förslaget om montéreglerna för 2014 så jag hoppas ST tar åt sig av vad vi ungdomar vill!
och vi pratade om mycket annat som var intresssant och som väckte lite tankar och funderingar.
 
Det finns 27 ponnytravklubbar och av dessa var det 20 som representerades på u-tinget, bra gjort!
Synd bara att jag vet den enda från skellefteå och att ingen från umeå kom..
 
Hotellmaten var inte precis den bästa men de fick duga ändå.
Jag satt även som åhörare på repmötet och där bröt dom diskussinoerna så fort dom började ta fart så de var lite synd tyckte jag.
Annars var det en bra helg, skulle kunna tänka mig att fara nästa år igen!:)
 
/Alexandra
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Blev det bara du från Skellefteå som for?:O Fick förfrågan om jag ville fara dit men kunde inte:(

Svar: ja det blev bara jag..
Alexandra & Frida

2012-12-04 @ 20:22:11
URL: http://travhobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0