Duktig Alli!

Jag känner verkligen att jag har varit duktig idag! Var först ute och gick 2km, sprang 2,5 km och sen red jag i en timme.
Nu är verkligen monté-träningen igång och det känns skönt:)

Hästarna gick verkligen jättebra! Foxan som jag red gick på riktigt fint! Hon gick fint när hon fick jaga lite bakifrån och nästan lika fint när hon låg i en klar ledning:) jag blir så stolt!!
Det skulle vara roligt att fara på det insprängda montéloppet som är på hantering i början av juli men det är lite väl långt..:(

Disse gick på bra han med dock går han inte så bra som han kan eftersom han är barfota bak.

Billy sprang på bra! Det var bara då det gick som snabbast som han började galoppera.

Tänkte ta med mig kameran men jag glömde..:( Aja de får bli nästa gång:)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0