En liten chock

Hej!

Idag när jag och mamma bara satt och slö-tittade på tv så får mamma ett samtal av Sandra där hon säger att mamma ska ringa Frida. Mamma ringer Frida och då säger hon att det är kossor i/vid våran hage:o vi går ut och mycket riktigt där är det 2 kalvar som står vid våran hage. Hästarna är mycket misstänksamma mot dom, foxan står och gör blåsljud och tycker inte alls om kalvarna.

Idag tog pappa med sig 2 av mina däck till vagnarna så snart här jag alla mina vagnar tillbaka:) det är så drygt när man får punktering och man måste byta däck mellan vagnarna osv..:p

Ikväll ska jag nog ut och köra en sväng med Frida, får se vart vi kör.
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0