Förlossningen

Hejhej! Imorse klev jag upp tidigt eftersom jag började mitt sommarjobb idag. Ska jobba på förlossningen och det kommer verkligen blir trevligt och intressant! Idag var mest visa runt dag men det var ändå jätteintressant. I slutet fick jag även göra fika till nyblivna föräldrar och lämna de till dom, åh så lyckliga dom måste varit! Längtar tills jag får barn själv haha:) När jag kom hem var ja så slut så gick och la mig sen åt jag sen for jag ut och körde Ralle. Lunkade bara Floris och de tyckte han var skönt:) Nu funderar jag på att gå och duscha eftersom jag börjar 7 imorgon...
-
Jättesvårt att veta vad man ska skriva om så fråga gärna direkt ni undrar något eller ge förslag på vad ni vill läsa om:)
Trasan&Gittan

Kommentarer
Postat av: Sandra

skriv om hästarna och förlossningen:]vill höra hur det är där på förlossningen vad du får göra där osv;)

2012-06-18 @ 22:48:38
URL: http://sandrabygden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0