Fullt upp

Heej!
Blivit dålig update från min sida eftersom jag helt enkelt inte haft tid. Tisdag kväll for jag till Övik. När jag kom dit for vi direkt ut och körde Blomma och Heba, gick jättebra fast tråkigt att Blommis inte hänger på Heba nu:( När vi kom tillbaka for vi ut och köre Zeus och Rolle. Jag körde Zeus och han är hur rolig som helst att köra! Sprang på lika fort som Rolle vissa bitar så det var kul:) Sov där sen på onsdan så for jag Anton, Alex och Hanna på fortet. Sjukt dyrt var det men ändå kul o göra nåt annat, sen till de värsta, de va tivoli så vi åkte en karusell och fyfan säger jag bara. Kan inte förklara hur den var men den va fruktansvärd iallafall! Men värd varenda krona;) For hem på onsdag kväll och körde Ralle. Eftersom han bara hade en baksko så blev de bara en skrittur. Han var riktigt pigg och glad. Körde bredvid havet nästan hela vägen och de tyckte han var spännande. Har aldrig kört där med honom när de varit öppet vatten nämligen:) Sen for vi ut och körde snabbjobb inför söndan och de gick bara bra de med!
-
Idag så for jag till skolan och väntade på Hanna. När hon var klar tog vi bussen till Tomtebo sen gick vi till Innertavle. Väl där så sadlade vi Donne och Party och for till Simon i Sillviken. Donne var inte riden på ett tag och det märktes haha, mysig häst iallafall:)
-
När jag kom hem var ja så slut så ja gick och la mig sen kl 6 så kom Janne och skulle sko Ralle och Putte. Ralle började och han var hur snäll som helst! Förra gången var inte jag med och då hade han visst varit jävligt jävlig! Janne fick en söm genom fingret typ och förstörde knäet.. Idag skötte han sig exemplariskt och jag undrar om de inte var för att lilla mamma var med;)
-
Tog några bilder idag:
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0