Hemma!

Hejhej! For till Anton igår kväll och vi gjorde faktiskt inte så mycket. Det var sjukt dåligt väder så vi höll oss mest inne. Enda gången vi gick ut var typ när vi skulle ta in hästarna, usch vilket väder! Idag var ju förmodligen sista gången som jag träffade Jacson eftersom han ska tas bort:( Han har problem med nått ben och det går inte att fixa.. Jacson är en quarter och är Antons mammas häst. Verkligen super fin och mysig så otroligt synd att det ska måsta bli sådär:(
-
For hem med tåget vid 7 och gick till farmor och farfar och åt rabarberpaj. Mormor och morfar var också där så de var jättemysigt:) Nu ska jag snart sova för de blir ingen super sovmorgon imorgon eftersom vi ska åka till skellefteå. Rackarn ska starta. Det ser jämnt ut måste jag säga och det ska bli roligt att se hur han går:)
-
Ska också tacka Rebecca och Sandra som faktiskt smörjde typ allt som går att smörja igår kväll när jag var i övik!
-
Här kommer en bild på fina Jacson som jag tog idag:

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Beklagar.. Jag har en fråga, vad är det som har hänt i Jacsons ben egentligen?:(

2012-06-02 @ 23:07:14
URL: http://lovisanylens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0