Midsummer

Hej blev just lite förbannad på att jag hade suttit och skrivit och sen funkar de inte. Skrev bland annat att nya blogg.se verkade bra men ja ändrar mig haha. Har iallafall varit och Anton och firat midsommar. Vi åt gott och hade allmänt trevligt. Idag så körde vi Blomma och Heba sen for vi ner till havet och solade. Åkte med hans grannar hem till Umeå, de passade perfekt eftersom busskortet inte fungerar på sommaren=fattig när man far dit. När jag kom hem for jag ut och körde Ralle, de gick bara fint, träffade en pappa och ett barn som ville klappa och han stod så fint:) 
-
Spelade även in en film idag på Putte och Ralle men ja laddar upp den i ett eget inlägg så inte allt försvinner. Spelade in den för att dom är bara sjukt söta för putte väntar alltid på ralle när han har varit o tränat sen gör dom oftast sådär:)
 
Bild från solningen idag:
 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0