Öviik

Hejhej! Är i övik hos Anton nu. Anton är och tar in hästarna och är sjukt seg... Jag är så sjukt slut så jag orkade verkligen inte följa med:(

Igår var det ju iallafall minisilverörnen. Hjälpte först Amanda med Saga för hon kom sent och hade bråttom sen gick jag till Anton:) loppet var jättekul att se och de gick väldigt fort. Rolex blev tyvärr diskad och foxan 6a och gick en bra tid men sen blev de nå tjafs som alli får berätta mer om om hon vill.. Åkte hem på kvällen iallafall och sen gick jag och ryktade alla hästar:)

Idag eller imorgon ska Rebecca köra ralle utan att jag är med så de blir intressant att se hur det går och vad hon säger efteråt:) det går nog bra, han är så snäll:)

Finns inga bra bilder på ipaden så;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; ja det hade vi verkligen!

2012-06-02 @ 23:28:24
URL: http://lovisanylens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0