Så skönt!

Nu har jag slutat och är påväg hem:)
Solen skiner och jag hoppas verkligen det fina vädret håller i sig nu:)
När jag kommer hem ska jag nog försöks börja sätta upp hästarnas sommarhage eller fara ut och köra nån av hästarna.

Har även fått reda på vad jag får för betyg i idrott! Det känns roligt men jag blev inte förvånad eftersom jag får samma betyg som i ettan:)
Det kommer bli tråkigt att inte ha idrott i 3an men jag kommer ha så fullproppat schema ändå så det kanske bara blir skönt?:)
Haha idag jag valde till att läsa engelska B till nästa år så rektor Björn blev inte så glad först eftersom jag redan har utökat med 150 poäng men han lovade att han skulle fixa det;)
Så jag kommer få nå specialgrej så det ändå skulle gå ihop.
/Alexandra
Bjuder på en väldigt drogad men söt Billy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0