Boden!

Inte bra med uppdatering nu.. finns ingen motivation då de har hänt lite saker och kommer hända också men jag hoppas kunna hitta motivationen nu när ja kommer igång och tävlar:)
-
Under tiden jag har varit borta har jag hunnit med ganska mycket, minns inte ens när jag uppdaterade sist. Har iallafall tagit sommarlov, for till Anton på torsdan o där red ja klumpen, var sjukt jobbigt men härdade ut haha.. Förstår varför han kallas de han gör;)
-
På fredagen for vi hem till mig, åkte buss och när man är van vid tåg så kändes de som att vi åkte hela dagen! Hemma hos mig så körde vi iallafall. Vi for ut alla tre, jag körde Ralle, Rebecca Rackarn och Anton Putte. De gick bra med alla utom Zputnik för han hostade så mycket tyvärr.. De hände en jävligt knäpp grej när vi var ute och körde, jag och Rebecca tappade bort Anton. Hur stor chans är de liksom? Vi körde på en bana som vi kör på ibland och då skulle jag och Rebecca köra ett varv snabbt och klocka medans Anton skulle skritta med Putte eftersom han hostade, jag trodde att han skulle skritta runt banan vilket han också gjorde men när vi kört ett varv och letat honom efter vi körde snabbt så var han inte där..? Så Rebecca övertygade mig om att han hade gått hemåt men när vi kom en bra bit så kände jag att han inte kunnat hinna så långt så jag vände och Rebecca for hem men jag hittade honom inte så for hem till stallet där han inte heller var... Så for en sista gång och då mötte jag honom typ 1 km bort haha. Han hade gått runt banan typ 4 varv och letat oss:] Tillslut frågade han några och då sa dom att vi hade farit, haha stackars älskling:( Han var inte världens nöjdaste efter de;)
Gammal bild på Klumpen
-
På lördan for vi till först till Luleå och kollade på Rebeccas match som slutade 2-2 sen for vi vidare till Boden då de blev midnattstrav! Började med ett ponnylopp som var jättefint och Rasmuz Raid var en värdig vinnare:) Foxan gick super bra så stort grattis till Alli!
-
Norrbottens stora pris vanns av Sanity och de blev jävligt mycket drama efter loppet. Han började resa och ville sticka med de som gick runt med honom under prisutdelningen. Många duktiga hjälpte till att få bort vagnen och selen och Johnny Takter visade hur duktig han är med hästar! Sjukt spännande var det iallafall eftersom de hände precis där vi stod. Vet inte riktigt vad det berodde på men han blev nog störd av kransen och lite annat som de såg ut som. Min egna slutsats av händelsen är att de för mig känns som att det ska vara vuxna, otroligt kunniga människor som ska hjälpa till i vinnarcirkeln då allt kan hända. Nu gick dom här runt med flera miljoner i sina händer och de är inte lätt för dem att sätta emot 500 kg. Jag menar inte att de gjorde något fel men det är inte lätt för dem! Önskar jag tog en bild men ja var så inne i vad som hände.. hittade en bild från kanal 75 på Norran, här kan ni också skymta Rebecca där bak. http://norran.se/2012/06/travspel/dramatik-under-bodens-toppkvall/
-
Det var väl ungefär det jag hade att säga! Blev lite mycket text så hoppas ni inte blev uttråkade;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0