Emmy Frida Victoria Nylén

Ja, jag heter då Frida Nylén och fyller 18 år på onsdag. Jag bor i en liten by som heter Lantvallen. Det ligger 4 mil norr om Umeå bredvid havet. Här bor jag med min familj som består av pappa, mamma, och mina två småsystrar Rebecca och Lovisa. Vi bor på en gård med ett stall där det finns plats för 3 hästar.
Jag föddes i Lantvallen och bodde där tills jag var 6 år sedan flyttade vi till ett ställe som heter Bullmark. Efter 6 år där så blev vi sugna på att flytta tillbaka till Lantvallen och det gjorde vi.
Man kan väl säga att jag har hållt på med hästar i hela mitt liv. När jag föddes hade min pappa och farfar några varmblod och födde upp travhästar. När vi sedan flyttade till Bullmark började jag på travskola och där gick jag tills jag tog min licens 2006. Därefter flyttade vi till Lantvallen och jag fick min första häst, Zputnik II, som ni kommer få höra om senare.
Idag har jag tre stycken gotlandsruss som jag och min syster Rebecca tränar och förhoppningsvis ska tävla med framöver. Det är Zputnik II, Revansch och Rackarungen II. Närmare presentation på hästarna kommer som sagt senare.
Jag har säkert glömt mycket men det är bara att fråga så ska jag svara så bra jag kan!

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0