Gårdagen

Jag hann aldrig blogga igår så då tänkte jag göra det nu istället :)

Igår så skrev jag att jag skulle sluta 2 men jag slutade redan halv 2, ännu skönare!
Efter att jag hade slutat gick jag en sväng på stan och sen tog jag bussen hem.
När jag väl var hemma gick jag nästan på en gång ut i stallet för att fixa inför kvällen så när stallet var klart gick jag in och åt och sen bestämde jag och Frida att vi skulle fara ut på en liten sväng tillsammans.

Jag körde min älskade stjärna och Frida körde ralle.
Vi bestämde att vi skulle köra vitnäs så när jag var klar började jag skritta genom byn och mot Frida. Disse var fin och väldigt framåt:)
När vi hade kört en bit kom det en lös hund springandes och ägaren skrek "vänta" och eftersom varken jag eller Frida visste om hon menade oss eller hunden så stannade vi.
När vi hade kört vitnäs skulle Frida hem igen men jag fortsatte till skadan med disse och lät han sträcka ut, Gud så fin han börjar bli! Men det finns fortfarande mycket att jobba på.
Väl hemma i stallet igen stretcha jag honom och så fick han på sig ett halstäcke.
Han är så söt för nu behöver man inte längre godis för att stretch halsen men han blir så ledsen om han inte får det.. :)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0